Náplň práce
External Communications Manager/Manažer pro externí-zákaznickou komunikaci komunikuje se zákazníky (převážně německy hovořící). Řeší kontakt mezi zákazníky a příslušnými odděleními v EDP jak v obchodních tak technických záležitostech. Je pro zákazníky hlavním komunikačním partnerem – od komunikace kalkulací nových výrobků, přes obchodní záležitosti (termíny, plánování, kapacity, dodávky…), přes reklamace až k řešení technických možností vyrobitelnosti dílů technologiemi v EDP či případných technických změn – na základě připomínek výroby EDP či funkčnosti dílů ze strany zákazníků.
Požadavky
- VŠ/SŠ – nejlépe technického směru
- Plynná (slovem i písmem včetně technických výrazů) komunikace v NJ a ČJ – B2 (podmínkou), AJ výhodou.
- Výborné komunikační schopnosti, prozákaznický přístup – denní komunikace v NJ se zákazníky
- Odolnost vůči stresu. Příjemné osobní vystupování.
- Znalosti a zkušenosti procesů a řízení obchodních záležitostí.
- Základní znalost (porozumění) technické dokumentace, obecné znalosti (porozumění) technologických procesů.
- Základní znalosti standardních firemních procesů (konstrukce, technologie, kalkulace, plánování, nákup, obchod, logistika, kvalita…) výhodou.
- Ochota ke služebním cestám do zahraničí (řidičský průkaz).
Nabízíme
- zázemí silné prosperující společnosti, práci v moderním prostředí
- stabilitu pracovního uplatnění
- odpovídající mzdové ohodnocení
- zvýhodněné telefonní tarify
- firemní akce pro zaměstnance
- příspěvek na stravování, jídelna v závodě v Komořanech i Rousínově
Jestliže vás zaujala nabídka pracovní pozice, prosím ozvěte se přes webový formulář nebo e-mailem na adresu prace@edpsro.cz.