External Communications Manager/Manažer pro externí-zákaznickou komunikaci

Náplň práce

External Communications Manager/Manažer pro externí-zákaznickou komunikaci komunikuje se zákazníky (převážně německy hovořící). Řeší kontakt mezi zákazníky a příslušnými odděleními v EDP jak v obchodních tak technických záležitostech. Je pro zákazníky hlavním komunikačním partnerem – od komunikace kalkulací nových výrobků, přes obchodní záležitosti (termíny, plánování, kapacity, dodávky…), přes reklamace až k řešení technických možností vyrobitelnosti dílů technologiemi v EDP či případných technických změn – na základě připomínek výroby EDP či funkčnosti dílů ze strany zákazníků.

Požadavky

  • VŠ/SŠ – nejlépe technického směru
  • Plynná (slovem i písmem včetně technických výrazů) komunikace v NJ a ČJ – B2 (podmínkou), AJ výhodou.
  • Výborné komunikační schopnosti, prozákaznický přístup – denní komunikace v NJ se zákazníky
  • Odolnost vůči stresu. Příjemné osobní vystupování.
  • Znalosti a zkušenosti procesů a řízení obchodních záležitostí.
  • Základní znalost (porozumění) technické dokumentace, obecné znalosti (porozumění) technologických procesů.
  • Základní znalosti standardních firemních procesů (konstrukce, technologie, kalkulace, plánování, nákup, obchod, logistika, kvalita…) výhodou.
  • Ochota ke služebním cestám do zahraničí (řidičský průkaz).

Nabízíme

  • zázemí silné prosperující společnosti, práci v moderním prostředí
  • stabilitu pracovního uplatnění
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zvýhodněné telefonní tarify
  • firemní akce pro zaměstnance
  • příspěvek na stravování, jídelna v závodě v Komořanech i Rousínově

Jestliže vás zaujala nabídka pracovní pozice, prosím ozvěte se přes webový formulář nebo e-mailem na adresu prace@edpsro.cz.